Üldtingimused

Veebipoe https://www.karmelia.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Karmelia OÜ (registrikood 11679584) asukohaga on Karmelia OÜ (registrikood 11924598) asukohaga Ansu, Ardla küla Saaremaa vald Saaremaa 94531; +372 5304 3243 ja e-kiri antsoun@gmail.com.

Müügitingimuste kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete (edaspidi Toodete) ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate Toodete hinnad on märgitud Toodete juurde.
  • Hinnale lisandub transpordi tasu Toodete kättetoimetamise eest, kui ei ole valitud varianti „Tulen ise järgi“.
  • Teave Toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult Toote juures.
  • Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud Karmelia OÜ veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.

Tellimuse vormistamine

  • Toote tellimiseks tuleb lisada soovitud Tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangaülekandena. Lihtsustatud ostuleping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Kui tellitud Toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Toodete tarnetingimused

  • Tarnime Tooteid Eesti Vabariigi piires kasutades logistikapartneri Itella SmartPost AS teenust. Kauba transport toimub pakiautomaadist pakiautomaati. koju. Samuti on võimalik kaubale ise järgi tulla Karmelia OÜ tootmisesse Kuressaares, Pikk põik 5.  Toodete transport toimub hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, maksimaalne kohaletoimetamise aeg on 5 tööpäeva. 
  • Arve-ostukinnitus saadetakse pärast tellimuse kinnitamist Teie e-posti aadressile maksimaalselt 1 tööpäeva jooksul. Kui soovite, saate kviitungi välja trükkida või salvestada enne kokkuvõtet asuvatelt linkidelt.

Arveldamine

  • Kogu arveldamine käib veebipoes eurodes (€) ning makseviisiks on pangaülekanne. Karmelia OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.

Taganemisõigus ja toote muutmine

  • Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigust Veebipoes ostetud Tootest taganeda, vastavalt Võlaõigusseadusele § 53 lg 4, välja arvatud juhul, kui Toodet ei saa kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on riknenud kaup. Toote hüvitamiseks tuleb esitada avaldus ning saata see e-postiaadressile ounkristiina@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul Toote ostmisest.
  • Veebipood tagastab hüvitamisele kuuluva Toote eest ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, kui Ostja tagastab riknenud Toote(d) Veebipoele. Tagastamisel tasub ostja transpordikulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust, kui Toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla Toote turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood ei vastuta ostjale müüdud Toote eest, mille ostja on Veebipoest ise ekslikult valinud. Pretensiooni saab esitada juhul, kui ostja on Veebipoest ostnud Toote ning ei saa seda kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on Toote realiseerimiskuupäeva lõppemine. Transpordivigastuste puhul tuleb esitada pretensioon transpordiettevõttele siit. Ostjal on õigus antud puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ounkristiina@gmail.com või helistada telefonil +372 5304 3243.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

  • Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile ounkristiina@gmail.com või helistada telefonil +372 5304 3243.
  • Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

TOOTE OSTMINE KODULEHELT

  1. Toote ostmisel on esimene samm Toote valik. Vali https://www.karmelia.ee/ alamlehelt “POOD” endale sobiv Toode ja kogus.
  2. Kui Toode või Tooted on valitud, suundu alamlehele “OSTUKORV”, kontrolli valitud Tooted üle ning vajuta sealt nuppu “Mine maksma”.
  3. Täida järgneval lehel “Arvelduse andmed”. Tärniga väljad on täitmiseks kohustuslikud.
  4. Palun veendu, et valitud Tooted on õiged! Veel on võimalik kõiki valikuid muuta või ostukorvi Tooteid lisada. Kui tellimus on õige, vajuta nupul „Esita tellimus“.
  5. Toodete eest saad tasuda ülekandena internetipangas. Ülekandearve jõuab teie e-postiaadressile hiljemalt 1 tööpäeva jooksul.
Shopping Cart
Scroll to Top